Mejeriet

Yes, igårkväll spelade jag på Mejeriet UNG i stan, gick välla halvbra :/ långt ifrån det bästa jag gjort. an ju ha berott på att jag hade feber och ont i halsen iofs. Tappade bort mig och var lite halvförvirrad, men det återstår att se på filmen efteråt hur det egentligen gick. Jag fick iaf en gratis fika efteråt :D vilket var ytters gott! Elinors http://elinorstankar.blogg.se bror Mikael förundrades över att jag inte orkade äta upp hela mackan och muffinsen som jag fick xD det är ju så va att jag slutar äta när jag inte är hungrig längre, vare sig det är gott eller inte. Jag har nån form a spärr liksom, det är som att jag "tröttnar" på att äta när jag inte längre är hungrig, det betyder inte att jag är asamätt heller, min kropp behöver helt enkelt inte mer.



En blid som jag tattade av Elinor :P


Annars så känner jag mig väl fortfarande ganska deppad över min livssituation, inget jobb, ingen praktiskplats, inga pengar, inga pengar betyder ingen utbildning, pojkvän i Göteborg, inget liv alltså! usch! Måste ta tag i detta  ordentligt nu, om jag ska kunna utbilda mig till det jag vill så måste jag tjäna ihop mig en jävla massa pengar. Om nån har nått jobbtips så är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0