JENNIFER <3

Idag har min älskade, bästa, mysigaste, snyggaste och allmänt fantastiska Jennifer vart här :D Evelyn och jag var som två barn på julafton innan tomten kommer xD Och så plötsligt stod hon där i dörren och vi hade nära till tårarna allihopa tror jag nog! Jag har inte sett henne sen början på augusti nån gång!!!! detta är fan inte okej kom vi fram till. Men jag ska antagligen träffa det lilla livet på söndag igen :) typ fika eller nått. Så idag har det varit extremt mysigt och trevligt, vi har bakat scones och Jennifer fick fina paket och kort av oss, hann även med att klippa henne. Minns seriöst inte när vi var alla tre senast! hu... måste ses oftare som sagt.

Nu har jag ätit tacos så är relativt mätt :P får se om pöjken dyker upp senare ikväll :)

HEJ HOPP GUMMI..... ;) höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0