huuu

hu vad ursken jag känner mig idag :S känns att min kropp håller på och bekämpar nått virus, är så sjukt trött och allmänt halvfebrig... det är inte kul. Iaf så kom Rasmus till mig igår <3 vilket var mkt mysigt, han sov hos mig inatt, vilket även det var mysigt. Dock kunde jag inte sova så mkt då jag som sagt inte mår på topp, har lite svårt att sova tillsammans med nån då :S drömmer massa märkliga feberdrömmar. Inatt tex drömde jag att jag var Lois Lane i Smallville och att jag skulle slåss mot nån och vi var tvungna att slåss till nån av oss dödade den andre, men jag vann utan att ha dödat den andra och då halshögg dom henne :S usch...

Aja, tanken idag var att jag skulle måla (som vanligt) men vet inte om jag pallar :S. Skulle även klippa Emilie nån gång idag, får se när det blir, är ju som sagt inte på topp direkt... bläk! jag vill va frisk!!!

herrååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0