Hemma igen

Hej svejs!!! denhär dagen har verkligen varit upp och ner rent känslomässigt. Imorse vaknade jag helt nerdeppad över att Rasmus hade åkte till Kalmar samma morgon kl 06. Typ vaknade, såg att han inte låg bredvid, kände hur tårarna brände bakom ögonlocken när jag kom på att jag kanske inte får se honom på 3 veckor. SEN när jag satt och åt frukost (forfarande ledsen) så ringer han och säger "hej älskling, gissa var jag är?... i Västervik!" och OJ vad glad jag blev då! Detta innbar ju alltså att vi kunde ses senare på dagen :D. Så då gick jag hem till mormor och Sten och fikade och vi kollade lite på bilder från Kroatien där dom har varit på semester. Sen hjälpte jag Sten lite med datorn xD han är ju för rolig, men man måste verkligen ha tid och tålamod när ska hjälpa gamla gubbar med datorer! Upptäckte att han hade "Empire World" på sin dator, vilket var lite komiskt, han hade ju ingen aning om vad det var så jag startae det och visade honom lite hur man gjorde, Han ba: "kan man inte döda flodhästen?" xD så nu kommer han säkert sitta där och spela hela dagarna. Iaf så kom Rasmus och hämtade mig där vi åkte hem till Skoghs hus och bäddade iordning och fixade lite eftersom jag inte ska sova där mer nu, sen drog vi till kina och Rasmus bjöd på lunch :) göööttt!!! Efter det skjutsade han hem mig och nu sitter jag här. Känner mig förvånansvärt lycklig med tanke på att mitt liv suger ganska hårt just nu, tänk vad lite kärlek kan göra :D

Men att nu ska jag öva på lite låtar tills på onsdag!

SEE YAAAA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0