Happy!

Idag är jag HAPPYYY! För idag kommer min älskling hem <3 äntligen! det kommer bli en seeg dag idag tills jag får träffa honom. Få försöka sysselsätta mig bäst jag kan helt enkelt :) ska måla plankor (ja jag gör det varje dag xD), lägga in blider i släktforskningsprogrammet på pappas dator och typ diska. Låter som en bra plan va?
Inatt lär vart kallaste natten sen förra vintern! fy helvete vad jag frös inatt asså :S hade två filtar, täcke och flanellpyjamas, låg ändå och skakade av köld :S jävla hus till och va kallt asså! Att jag låg och skakade hela natten kan ju även bero på att jag gått och dragit på mig feber igen :( uscha! men jag försöker ignorera det så gott jag kan, är för pepp idag för att lite fjutt-feber ska hindra mig!!

tudeluuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0