Halloween!!

Javars! igår var alltså den beryktade halloweenfesten/30-årsfesten :). Det som sög var att jag vaknade med feber IGEN!!! jävla helvete! Men jag tog en tablett och la mig och sov i soffan lite sen så drog jag in till Emelie för timmar av styling, som sagt febern ska inte hindra mig från att ha ett liv. Hur eller hur så blev vi snygga som få och begav oss till festen som hölls i brevikskolans matsal. Det vart en kulig fest med lekar och god mat. Jag drog dock vidare vi 11-12-snåret sådär för att möta upp med min älskade pöjk<3 och lite folk, så gick vi till club 9. Där var det trevligt och folk bjöd på liiiite för mkt alkohol (jag var ju redan sådär lagom berusad liksom xD) så det blev väl egentligen lite för mkt där på slutet. Men kvällen avslutades med en kababtallrik på Åhmans med Rasmus och några till, sen soooova!

Vaknade imorse med baksmällan from hell kan jag tala om! huu... ingen trevlig upplevelse. Men efter lite "hissåkande" på toaletten så mådde jag hyffsat iaf och kunde intaga frukost då Rasmus och jag var sjuukt hungriga! Kom väl hem rund 12-13 idag, hävde i mig en skål med chips och ostbågar xD och somnade i soffan. Sen kom Sofie hit :D hon tyckte jag såg ut som ett "utskitet äpple" där jag låg utslagen i soffan xD ska jag ta det som en pik? iaf trevligt att träffa henne :)

Här kommer lite bilder från festen!



Jag och kusin Emelie som "djävulstvillingar" har ingen helbild dock, kommer kanske en annan dag :)



Pappa, Micke och Allan



Mamma som discoängel utan vingar



Jag och min bordskamrat Jonathan. Jag är snygg som vanligt ;) hahaha



Mormor som häxa!



Ida som svart ängel/dödsängel (?) och min förtjusande "tvilling" :P



Avslutar med en bild på kusin Tessan :)


Nu ska jag konsumera lite popcorn för att senare förpassa mig till sängen och SOOOOVAAA! <3

puss och hejjjjj förgätmigej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0