ge mig ett liv!

Känner mig i stort behov av ett liv! Just nu är det ganska drygt :/ känns som att mitt liv består i att vänta på saker, vilket inte är speciellt roligt. Väntar på att Rasmus ska komma hem, väntar på att jag ska få pengar, väntar på svar från jobb, väntar på att jag ska klura ut vad jag ska göra med mitt liv.... Det "roliga" med dethär jobbsökandet är ju att jag egentligen inte vill jobba som nånting, innerst inne vill jag nog bli frisör, det har jag nog vetat ganska länge egentligen. Men utbildningen kostar ju för fan över 100 000 spänn! då måste jag ju verkligen låna ihjäl mig om jag ska gå den. Sen är det det här med att utbildningen inte finns här omkring, och jag måste erkänna att jag inte vet om jag skulle klara av att bo i en stad en längre period. WÄÄÄÄÄÄH! jag blir galen!!! äsch... jag vet inte... jag orkar inte.
Saknar min pojke massor redan, det har typ gått en dag xD bläk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0