Fredag

Hej hopp!
idag är det fredag, för er som inte redan insett det :P Har välla vart en relativt trevlig dag. Har fyllt på vedlåren (för er som inte är lantisar som mig så är en vedlåre en stor låda där man förvarar ved) så man slipper gå hela vägen till vedboden och hämta :). Sen har jag bärt ut gamla kartonger med gamla grejer ur garderoben uppe. Hittade en rolig med mammas gamla skolböcker och teckningar och sånt. Känns så himla skumt att ens mamma har varit 14 en gång i tiden xD.

Fick även ett psykbryt på en kartong som jag skulle vika ihop, vem i helvete har konstruerat dom är frågan??!! kände mig jättedålig och berättade för pappa när han kom hem att jag inte ens kunde vika en kartong, då erkände han att inte heller han hade fattat hur man skulle göra xD det visade sig att vi båda hade gjort rätt bara att man var tvungen att tejpa fast den sista sidan xD så jäkla dumt verkligen. korkad konstruktion.

Jag har även haft ett långt och givande samtal med Evelyn :) "livet är ju typ som att spela sims, fast på riktigt!" xD

Ikväll blir det idol och imorrn ska övervåningen röjas klart till snickarn på måndag!

puss och kram skumbanaan! :D
 
Soya har också arit en liten pluttebebis med överdimensionerade ögon och öron en gång i tiden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0