fattig

Nu börjar det kännas rejält i plånboken att man inte fått ordentligt med pengar sen i Juni :S, har väl fått lite pengar hit och dit av mamma och pappa när jag behövt, men inget mer. Jag vet inte riktigt när jag får mina pengar men antar att jag får lönen för Ö&B den 25 som alla andra eftersom det klassas som lön, och pengarna från arbetsförmedlingen/försäkringskassan misstänker jag att jag får när alla andra får studiebidrag vilket väl brukar vara den 30?? och eftersom det är på en lördag så får jag väl pengarna på fredagen ist. inte långt kvar nu :D som tur var så sålde jag två av mina gamla vinterjackor igår så fick 300 för dom :) så jag kunde köpa klänning till Halloween xD jag har sagt det förr och jag säger det igen: Emelie och jag kommer vara SNYGGAST på festen ;) !!! höhö

Ikväll blir det träning med mammi!

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0