Evelyn-dag idag!

Idag har varit en underbar dag med Evelyn! vi har målat plankor (värsta hantverkarna jag vet), gjort pannkakor, och tillverkat hemligheter till Jennifer kan ju inte skriva vad här eftersom hon mycket väl kan tänkas läsa min blogg lite då och då :P. Jaa och sen har vi ju snackat massor om allt och ingenting som vanligt.

Känner att jag börjar få ont i ryggen igen :S inte okej!! är väl för att jag inte kunnat träna ordentligt sen i torsdags pga armjävlarna. Och på tal om dom så känns det mycket bättre idag :D hoppas på att det gått över helt tills nästa träning. Imorrn blir det nog inte för då ska vi till mormor och Sten på middag, det blir gööttt! för övrigt vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på imorrn... får se vad det blir. Funderar på att åka in till banken och fixa nytt ID, men det blir ju ett jäkla kavande fram och tillbaka till stan, blir nog att jag stannar här i skogen xD

njaaaa vad har jag mer att berätta? ingenting egentligen. Finns inte ett jäkla skit att se på TV ikväll heller :/ bläk på det. Lika bra att gå och lägga sig. Jag är så sjukt shoppingsugen! vilket är hemskt när man inte har några pengar :S hu vad tråkigt, längtar till den 25, antar att det är då jag får mina pengar iaf lite av dom.

Hej hopp ....... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0