Aj så in i HELVETE!

Måste bara uttrycka min smärta litegranna... Nu vetifan vad jag har lyckats med :S Har så fruktansvärt ont i vänsterarmen/armbågen så det är så jag börjar gråta så fort jag rör mig, är en plåga bara att skriva på tangentbordet :S vaknade inatt av att det gjorde så förjävla ont så jag inte kunde sova, hur jag än hade armen så var det inte bra, tog en värktablett som inte hjälpte ett jävla skit. Pappa misstänker tennisarm...

Igår var dock en trevlig kväll med Rasmus, bror och Emilie. Vi var ju och såg the last airbender, som var hyffsat bra faktiskt, helt okej, inte jättebra men inte dålig heller :) lätt värt pengarna iaf. Sen åkte Rasmus och jag hem till mig och gosade ner oss i sängen, myyys <3 saknat att sova med honom. Klippte honom nu imorse så nu ser han anständig ut iaf :P

Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, har ju så jävla ont i armen så kan inte använda den alls, har ont i högerarmen med men inte alls på samma nivå. får väl bara gå ut och gå i det vackra vädret eller nått :) känns drygt att sitta inne iaf. Ikväll blir det lite party hos Rasmus, det blir trevligt :) får hälla i mig lite alkohol så kanske smärtan går över...

see yaaahhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0