Vinter!

Nu är det fasen vinter!!! har snöat/regnat ute hela dagen ju. Först när jag vaknade var det bara massa regn men senare övergick det i äckelblötsnö :S som la sig på backen så det blev alldeles vitt :O ja, det är ju iofs november så det är väl egentligen acceptabelt med snö nu antar jag. Jag måste erkänna att det är ganska mysigt med sånthär ruskväder också, så länge man slipper gå ut :P räckte med att gå mellan huset och verkstan för att jag skulle bli helt dyngsur! nu regnar det dock igen så snön som hade lagt sig på marken är typ borta nu. Tror inte jag är riiiktigt redo för snö än på ett tag.

Igår iaf var mamma och jag och tränade core på boll igen, asså... jag fattar inte hur i helvete man ska göra xD helt stört! rullar ju av bolljävlen hela tiden! men får väl erkänna att det gick lite bättre än sist. Jag har ju träningsvärk i ryggen och axlarna iaf så nått rätt måste jag ha gjort :P Vet dock inte riktigt om det är träningsvärk eller nått annant skit jag har i axlarna, ont gör det iaf!

 AJ aj ajjj....


SEE YOUUU!!

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Svar; HAHAHA, ja, jag veeet! Hemskt är det!

2010-11-09 @ 21:03:58
URL: http://linaholgerssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0