utvilad!

Fy helvete vad skönt jag har sovit inatt!!!! gick och la mig vid halv 10 igår och somnade så fort jag lagt huvet på kudden ungefär xD Så idag mår jag faktiskt rätt bra, tror att jag är feberfri iaf, har inte kollat men känns så. Dock känner jag mig fortfarande sliten efter helgens strapatser :P. Lite tråkigt att vakna ensam imorse :/ drygt när man är van att sova med sin älskling och sen plötsligt så är han borta igen. bläk på det. Men jag överlever!

Jag känner mig så sjukt flottig! har inte tränat på en hel vecka :S och det börjar kännas i ryggen nu kan jag ta och meddela! som sagt så är ju min rygg helt jävla felkonstruerad så om jag inte tränar får jag pissont! så ska försöka dra med mig mamma på coren ikväll tror ag bestämt :)

Men gud jag måste ju berätta om tjuren igår!! såhär var det, igår när Rasmus skjutsade hem mig när vi kom in på våran väg så stog tjuren utanför stängslet på vägen!!!! fy helvete! seriöst största tjuren i kommun xD men han är snäll, men man blir ju liiite rädd iaf. Men vi kunde köra förbi honom rätt bra och sådär, för han är som sagt rätt lugn. Så när jag kom hem så försökte vi få tag i dom som äger korna, men det gick ju inte! Så ringde dom upp iaf när dom hade sett att vi hade ringt, jag ba "ehm, är ni medvetna om att eran tjur står utanför stängslet på vägen?" då kom dom hit iaf, men då hade tjuren snällt gått in igen xD jäkla liv över det där tjurskrället asså! men det måste antagligen vara hål i stängslet nånstans... fast han är ju jäääävligt stor så om han bara vill så kan han ju typ kliva över/genom stängslet hur lätt som helst xD aja, allt ordnade ju upp sig till slut!

nu ska jag ut och dra igång fläkten i verkstan!

see yaaaaah <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0