typ snöstorm

Fasen vad det snöger ute!! Får se om jag kan ta mig ut till bussen sen i eftermiddag i mörkret/snön/blåsten. Jag kan tycka att det är lite onödigt att ge sig ut och åka buss när det är sånt här väder :S ¨misstänker att jag får ringa och boka om mötet på katthemmet till nån dag när det är fysiskt möjligt att ta sig ut till e22 utan att blåsa bort.

Så idag gör jag ingenting xD sitter och glor ut på skitvädret genom fönstret typ.
Det är sånnahär dagar som man vill ha sin pöjk hos sig och bara gosa massor <3

see yaaah!


Kommentarer
Postat av: William

SV; tack så mycket:D



vill du vara med dagens cookie^^???

2010-11-23 @ 12:34:53
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0