tränat!

Tjoho! blev ingen träning igår som det var tänkt, var så sjukt trött. Men IDAG då jävlar har jag tränat :D och fyyyy vad skönt/jobbigt det var! saknat det som fasen. Så nu känns ryggen snäppet bättre igen, måste hålla i med träningen nu så det inte blir värre igen.

Har vart på stan med hela Elinors släkt (kändes det som iaf) idag :D Elinor tattuerade sig och jag köpte mig ett par SKITSNYGGA höst/vinterskor som jag ÄLSKAR av hela mitt hjärta, nästan så Rasmus får ta ett steg tillbaka... eller... neee xD inhandlade även lite smått och gott på H&M, en deo, makeup sponge ( haha vilket kul namn xD) och så fyndade jag ett läppglans för endast 9.50 riksdaler! :D Kan ladda upp bild på skorna och på Elinor när hon plågades hos tatturerarn imorrn.

Nu är jag tröööött! ska slänga mig på soffan och mysa medf filt och kudde <3

Puss och kraaaaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0