telefonförsäljare?

Låter väl som ett rätt okej yrke? Idag har jag varit på rekryteringsträff på AF för ett telemarketingföretag som just öppnat i Västervik. Blev riktigt inspirerad måste jag säga! :D lönen är väl inte skyhög men vafan, bättre än det jag "lever" på nu iaf. Så på måndag ska jag på säljutbildning :D och så får vi se om dom anställer mig sen, HOPPAS HOPPAS! Så passa dig! på måndag kanske det är jag som ringer och försöker pracka på dig saker ;)

Annars idag så svär jag över snön som alla andra! enbart blött, halt och kallt! samt jäävligt tung att skotta :S har ont i ryggen idag efter skottandet igår. Fick skotta mig fram till vedboden idag igen för min fina lilla gång som jag gjort igår hade snöat igen :( woho!

Var även och hämtade ut mitt nya id-kort hos polisen förut och FY HELVETE så jag ser ut! jag är faktiskt inte den som brukar klaga på sånt men jag ser ju ut som ett missfoster :S helt olik mig! är det inte meningen att man ska se ut som sig själv på sitt leg???!!! trodde det var hela poängen.. men aja, får väl leva med det tills jag tagit körkort :P då ska jag gå till walters foto och ta en fin bild!

Aja, tror jag ska slå en pling till min pöjk nu :)

hade göött :D

Kommentarer
Postat av: Julle

Haha :D Har du gjort "en Julle" och ser ut som en neandertalare? :D

2010-11-25 @ 18:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0