säljkurs dag 2

Idag har jag suttit i telefon från halv 10 till halv 4!!! helt sinnes! hade dock lunch och två raster men det blev ju iaf ca 4-5 timmar ren telefontid! Jag som trodde att det skulle vara en KURS, känns mer som att vi jobbar gratis för dom :S jag har dock fortfarande inte sålt nått :/ får skylla på att jag är ny på dethär. Fast var jääävligt nära ett par ggr! då blir man ju taggad av det iaf att nån ens överväger att köpa av en :) stördast idag var när jag ringde till en tjej och det var värsta tjurkärringen som svarade "hon bor inte här längre! så du kan ta dig i RÖVEN!!!!" det kände jag att det var ju liiite att överreagera :S. Sista dagen på kursen imorrn, sen får vi se om jag får jobbet eller inte :) om jag får det så kan jag börja jobba redan på måndag, det hade ju vart gött! Men ser ju inte så ljust ut då jag inte sålt ett jota!

Sen har jag även varit på katthemmet idag för första ggn, sjukt mkt katter! Hon som var där var jättetrevligt, men det luktade ju inte mumma därinne kan jag tala om! konstigt då dom städade massor :S går väl kanske inte att undvika att det luktar när det är typ 10 kattlådor :/ Så nu luktar mitt hår katthem :S jag som tvättade det imorse... funderar på om jag borde skölja ur det... jobbigt. Men jag får komma dit lite när jag vill och har tid så det känns ju bra :) känner att tiden tryter lite nu såhär innan jul, speciellt om jag nu får jobb också.

aja, nu blev det ett långt inlägg :P

SES! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0