katthemmet!

Om ni minns så skrev jag för ca två veckor sen att jag skrivit upp mig som volontär på katthemmet i stan, och idag svarade dom på mitt mail :D. Jag ska dit på tisdag och så ska vi gå igenom hur det fungerar där :) åh vad spännande ju! Katteeer<3<3<3<3 Skönt att ha nått att göra lite då och då iaf :) speciellt som det är för en god sak. Någon måste ju gosa med dom hemlösa katterna liksom! jag ska klappa och gosa massooor med dom små sötingarna! och typ byta kattsand och sånt "skojj" ;) dom kommer säkert riva sönder mig hela bunten xD höhö. Nejvars, det blir nog bra :) jag brukar ju ha bra hand med djur så. Speciellt katter. Katter, kor, får och höns är mina favoritdjur ;P

 Detta är Julias kattungar årgång 2009 tror jag bestämt :) sötbollar! <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh! Jag minns att jag också har velat vara volontär på katthemmet ;> Kul att de svarade :) klappa lite från mig också!! :)

2010-11-22 @ 20:36:42
URL: http://whileyouweresleeping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0