helg

Nu är det lördag. Igår kom Rasmus hem till mig <3 han berättade att han troligtvis kommer på kvar i Göteborg när han avslutat sin utbildning där. Så jag har bestämt mig för att jag ska flytta dit till honom :D och att jag tänket bli frisör!!! jag SKA bli frisör, inget annat duger, så är det bara!!! och jag kan inte bli det i denhär skitstaden så då blir slutsatsen att jag flyttar härifrån. Och det blir Göteborg för att Rasmus bor där, flyttar jag inte dit så kan vi inte vara tsm längre, pallar inte långdistans länge till. Så jag håller på för fullt och letar efter salonger i Göteborg som är villiga att ta in mig som trainee :) vet ni om nån så hojta!!

Fy fan vad bra det känns att ha bestämt sig för ett mål här i livet :D flyttar jag inte nu/snart så kommer jag bli kvar här föralltid och det vägrar jag! visst jag gillar Västervik och jag är en lanttjej absolut! men nån gång i livet måste man prova på något annart, annars kommer jag ångra mig så jävla hårt i framtiden! Och funkar det inte i Göteborg så får jag väl flýtta hem igen, svårare än så är det inte. Hoppas ju dock att det ska funka såklart :P

Nu tror jag Rasmus kom! såå see yaah!

Kommentarer
Postat av: ELINOR

Sv: Synd bara att magen inte är lika svarvad ;)

2010-11-13 @ 20:02:16
URL: http://elinorstankar.blogg.se/
Postat av: alma

vad spännande med frisör! :D & det kommer säkert att gå toppen, tycker att du har helt rätt inställning! ;)

sv: ja det har jag :)

2010-11-13 @ 22:08:20
URL: http://jarnung.blogg.se/
Postat av: ELINOR

Sv: Tror dess värre att hon kommer dricka innan dess ;)

2010-11-14 @ 16:52:45
URL: http://elinorstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0