hallooo mina gullvippor :D

Idag är det fredag, redan liksom! :O känns som att denhär veckan gått väldans fort. Vilket iofs är rätt skönt :) innebär ju att det snart är nästa vecka och då kommer Rasmus hem<3. Idag ska jag åka med pappa in till firman och städa, så jag tjänar ihop mig en liten slant :D. Dock inte det bästa som finns att städa toaletter och omklädningsrum där det jobbar 4 karlar... usch.... men jag har handskar så jag inte blir alltför kontaminerad. Ska även städa kontor idag, det är ju aningens fräschare iaf.

Annars blir det väl fredagsmys med mamma och pappa ikväll :) idoool! Eller dom ska väl envisas med att kolla på dobidoo istället... inget ont om dobidoo men idol är nog snäppet bättre :P eller jag vet inte xD tycker båda är bra, men det är inga bra gäster på dobidoo ikväll så det får bli idol för min del.

Det är alla helgona-helg i helgen så det ska firas imorgon :) besök på kyrkogården hos farmor och farfars grav. Sen blir det nog good mat hemma. Förhoppningsvis ska jag försöka klämma in lite kvalitétstid med Elinor också :). Får väl ta och ringe na ikväll och fråga hur vi ska göra.

SEEE YAAAH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0