gravid!

Inatt drömde jag en så sjukt jäkla verklig dröm att jag var gravid!!!!! inte alls som sist jag drömde det, då det bara kändes som att jag var väldigt mätt xD. Nej nej! denhär drömmen innehöll verkligen allt! Jag var så himla lycklig över att jag var med barn, kunde verkligen känna kärleken till den lille därinne i magen. Men så insåg jag att jag aldrig skulle kunna försörja ungen, att jag inte alls var redo för att få barn! så jag bestämde mig för att göra abort, och det var verkligen HEMSKT!!! det var så hemskt när jag skulle berätta för alla att jag inte kunde behålla barnet :S. Detta var en onödigt djup och känslosam dröm tycker jag, en såndär dröm som hänger sig kvar i bakhuvet hela dagen. hu..

Iaf! Rasmus sov hos mig inatt :) och idag är det värsta ruskvädret :S det blåser och jag tror minsann att det är lite snö i luften! om inte annant så börjar det väl snart för det är så mörkt ute. Hu, idag ska jag skicka in lite jobbansökningar och sen får det va nog! ska nog krypa ner i soffan och kolla på film "en riddares historia" får det nog bli, älskar den filmen! har sett den ungefär hundra ggr, men den blir aldrig uttjatad! :P

puss och kraaam <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0