go kväll

Idag har jag och mamma att upp adventsstjärnor och advetsljusstakar här hemma :) mys. Sen har vi putsat fönster och bytt till julgardiner :P jag övertalade henne att vi skulle göra det nu innan allt blir för stressigt nu i jul. Annars så kommer det bli så att hon sätter upp dom typ natten innan julafton! så nu är det lite lagom juligt här hemma :). Stör mig på att det ska snöa massa! det räcker nu känner jag. Nu är det fint och vitt på backen och vi har fått undan snön ordentligt hemma, så det räcker nu liksom, det behöver verkligen inte komma mer snö nu.

Nu sitter jag och väntar på att Rasmus ska höra av sig. Han ska komma och hämta mig så ska vi va i stan inatt, måste dock ta en tidig buss hem imorrn. Måste hem i tid för Elinor och jag ska baka lussebullar :D och Mats ska typ titta på eller nått xD. Mamma smartskaft köpte för lite saffran så det måste jag inhandla ikväll också.

herrååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0