Fräschhhh!

Nu känner jag mig riktigt fräsch i håret :D blev asanöjd som vanligt. Josefine är verkligen en jättebra frisör, så himla söt och trevlig är hon också! Efter jag klippt mig gick jag och fördrev tiden lite på stan och hittade självklart två skjortor på Åhléns som jag numera ÄLSKAR, köpte ingen av dem dock, ska fundera på vilken av dom jag vill ha, eftersom jag inte är världens rikaste så har jag inte råd med båda.



Här är den ena, det är preciiis en sån som jag har velat ha jättelänge, MEN den kostar 399 kr och det är inte riktigt okej, dock har jag 50 kr rabatt på Åhléns så då blir det ju 350 typ, men det är fortfarade för dyrt egentligen...



Detta är den andra då. Den har jag aldrig funderat på tidigare, men den var riktigt snygg tyckte jag :D sen var den inte lika dyr heller, kostade 250 tror jag och som sagt, 50 kr rabatt så alltså bara 200 kr!!! vilket jag faktiskt skulle ha råd med :).


Men jag tror jag tycker att den andra är snyggare... Men det är väl bara att glömma den egentligen då den faktiskt var förjävla dyr :(

Vilken tycker ni? :P

Btw kan ni ju kolla in mitt hår också på bilderna :P fräscht va? :D Det luktar ju så jäkla gott när man varit hos frisören också! MUMS!

Kommentarer
Postat av: Emelie Skogh

Fin du blev i håret kära kusin!

Jag håller med dig om att den dyra var snyggast, så köp den! Annars kommer du bara ångra dig, lägg lite pengar på det du verkligen vill ha! <3



Puss och Kram

2010-11-10 @ 14:24:17
Postat av: ELINOR

Jag tittade på den randiga idag, men jag tycker nog den andra är snyggisast ;) hehe

2010-11-10 @ 16:03:50
URL: http://elinorstankar.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jag har en sån skjorta som du har på översta bilden fast i grått, det är dyrt men värt köpet ;) Köpte den samma dag som jag och hanna träffade dig när du gick med din mamma på åhléns om du kommer ihåg? :)

2010-11-10 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0