förvirrande

Hände en så sjuk grej förut! Jag var 100% säker på att jag skulle ha möte med min jobbcoach den 9 kl:10. MEN idag klockan typ 11 ser jag att hon har ringt. Hmmmmm tänkte jag då... varför? men jag tänkte att hon ville väl bara påminna mig om mötet imorrn, så jag hoppade in i duschen som vanligt, funderar vidare på saken och inser att jag kanske inte är riktigt 100 på att det verkligen var den 9. Så när jag duschat färdigt och har letat upp den lilla post-it-lappen som jag skrivit ner tiden och datumet på, tror ni inte att det står den 8 på lappjävlen då eller?!! JOO det gör det! gaaah!!! så jag ringde upp henne och bad om ursäkt så snackade vi lite. Ibland blir det lite kortslutning i hjärnan xD

Btw så har jag kommit på en lösning på mitt lilla problem med att hantverkaren väcker mig varje jävla morgon, svaret på det är ÖRONPROPPAR! :D inte så bekvämt att sova med saker i öronen, men jäkligt mkt bättre än att vakna av att det låter som att halva huset håller på att falla i bitar!

Har ingen aning vad jag ska göra idag... har redan kört in två kärror ved så det klarar sig. funderar på att baka bullar, vet inte om jag kan det dock xD har aldrig gjort det själv nån gång. Men jag är så himla sugen på hembakta bullar så det är olidligt! ska kolla runt om jag hittar nått enkelt recept :)

ha det gött, ät KÖTT xD haha den var ny ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0