Farsdag!

Idag är det farsdag! så grattis till alla pappor! Vi firade min pappa igår med våfflor och så var Tom här. Idag fick han present av mig och mamma, jag hade köpt en lite finare duschgel till honom. Idag var mamma och jag ute hos morfar och Bibbi och fikade, trevlans :)

Tycker att det är söndag vääldigt ofta nu för tiderna. Det kan ju antagligen bero på att man gör så mkt på helgerna, och det är helgerna man längtar efter så dom går sjukt fort! Som sagt så har Rasmus varit hemma i helgen och vi har bestämt oss för att satsa på att flytta ihop inom en snar framtid :D detta innebär att jag måste flytta till Göteborg, och för att göra detta behöver jag ett jobb vart som helst/traineeplats på frisörsalong. Så om någon har nått tips på jobb eller traineeplats i Göteborg så säg till för fasen!!!

Helgen har iaf varit fylld med jobb hemma (bor man på landet är man aldrig ledig tydligen) och mkt mys med älsklingen <3

Vad gäller den kommande veckan så ska jag försöka träffa Evelyn-bus nån dag och så kommer faktiskt Rasmus hem igen på fredag, sen är det 20-årsfest på lördag :D bortsett från detta så ska jag väl träna och söka jobb/praktikplats som vanligt. PLUGGA KÖKORTSTEORI är ett måste! har kört massa bil idag :D det gick skitbra!

see you :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kolla frisörföretagarnas hemsida.

2010-11-14 @ 22:42:04
URL: http://jaretray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0