bowling

Igår var en mycket trevlig dag må jag säga :D Först var jag och Emelie hos mormor och bakade pepparkakor, alltid lika mysigt att lyssna på/sjunga julmusik och baka pepparkakor hos mormor. Sen på kvällen var det s.k bowlingfest för 4 st folk som fyllt 20 :) god mat och diverse förfriskningar blev det även. Jag kan konstatera att jag är SÄMST på bowling, har inte blivit bättre sen sist, snarare tvärt om xD Rasmus och jag kom hem klockan 21 ;P vilka penisonärer jag vet ;). Resten av folket drog vidare men Rasmus skulle upp tidigt så vi gick hem och myste till det lite istället :P kan säga att det dög det med!

 
Snygg bild på David och mig där vi posar/peppar JÄRNET!! xD


tudeliduuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0